Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 10, 2011

sibu..

 gambar ni amek dalam hotel. aleesya xdok diam. berlari sana sini. sib baik bilik agak besar gak.
 kat wisma sanyan ( bangunan tertinggi di sarawak).

 suka naik plane nih. dah lapan bulan xnaik yang betul. huhu..
 shopping barang aleesya..
 aleesya makan sendiri. tengok ler jadi camana.. tu wat muka bersalah le tu..
dok dalam keta ngan daddy tunggu mommy beli barang..
suap daddy makan. tu dah byk suap dah. bila nak amek gambar jer wat peel. hampeh..
berhibur bersama aleesya!!


Wednesday, August 3, 2011

selingan..

xde pe nak citer. xbanyak gambar pun. sebab tu wat besar2 gambar. hehehe.. esok nak g sibu  nak tutup kwsp mommy aleesya. mb akan ada banyak ler gambar..
 baru balik dari bazar ramadhan. aleesya xpuas nak jalan2. sampai kat umah lepaskan dia jalan2 bebas depan rumah.. kat tangan kueh yang nenek dia ( pengasuh) bagi.
bukti aleesya berada di sarawak, tempat kelahiran aleesya woi..
suka ait dapat jalan2..