Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

5 bulan 2 minggu!

 baju beli kat sibu hari tu...

kusyuk tgk tarian singa kat kedai komputer..
video
murah ngan senyuman. main2 ngan daddy..
video
minggu lepas aleesya dah leh angkat punggung tapi skali jer. itu pun ngan susah payah . hari nie dah jadi kacang lak. xtau ler ngasuh dia wat per leh senang2 jer angkat punggung dia. cam gaya adam dulu jer tapi xleh bergerak lagi..

Wednesday, February 2, 2011

5 bulan!!




 ni gambar masa tgh tunggu kat klinik.  
 
lama sangat nunggu. hari ni ramai orang.
banyak peel masa nunggu. xleh duduk aleesya cepat bosan. last2 ttdo... 
masa misi nak cucuk aleesya kat peha. ingatkan nak meraung. rupa nyer dia leh tengok jarum tu masuk peha dia ngan selamba jer. good girl... misi siap puji lagi aleesya.. strong girl.. strong girl...

  dah boleh meniarap n boleh telentang balik. tapi kadang2 jer... biasa nyer dia akan meniarap n pastu nangis...







   


  

 kat wisma sanyan, sibu.. 

 makan kat pizza hut..
 kat premier hotel..








  
 kat kfc sibu
 blakang tu mercu tanda bandar sibu..


 kaki dah boleh angkat dah pastu sumbat kat mulut..
 kat kedai buku popular, delta mall sibu. aleesya skang tangan dia dah hebat. xleh buka buku kalau ada dia skali. tangan nak membelek sama. 
dah start buas. nak makan pun susah. tangan xleh dok diam....kalau atas meja pinggan, cawan tu dah kena letak jauh2. cepat nak capai.. hobi terbaru dia mencakar apa sahaja lbh2 lagi muka daddy dia.. lagi satu, mulut aleesya pun dah cam murai tercekik dah. suka wat bunyi nyaring halus....

video

video